tiistai 13. maaliskuuta 2018

Minä ja Jassu

Tässä on rakas kissani Jassu. Hain sen vuonna 2012 kesällä jolloin se oli vielä alle vuoden. Jassu on hyvin vilkas, hellyyden kipeä ja minulle todella rakas. Olen kyennyt sitä hyvin ruokkimaan, antamaan puhtaan veden päivittäin sekä antamaan rakkaudellisen ja onnellisen kodin. Leikin sen kanssa lähes joka päivä. Se täyttää 2018 kesällä 6 vuotta ja se on erittäin hyvässä kunnossa ja uskon sen elävän vielä 15 vuotta.

Minulla ei ole ollut haasteita sen huolehtimisesta. Rakastan kissoja. Meillä oli lapsuuden kodissa 4 kissaa jotka olivat todella rakkaita minulle ja äidilleni. Opin aikoinaan asuessani äidin ja kissojemme kanssa miten kissoista huolehditaan. Olen ostanut kaikille meidän kissoillemme myös Jassulle joka joulu lahjan.

Minulle kissan omistamisessa parasta on se että en ole yksinäinen, se on minulle tuki ja turva sekä se että minulla ei ole koskaan tylsää ja tiedän olevani tärkeä sille niin kuin se on minulle.     

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti